ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
- Az adatkezelési tájékoztató célja
Szedik Anikó (a továbbiakban, szolgáltató, adatkezelő) mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.
Szedik Anikó fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikori megváltoztatására. Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti felhasználóit.
Amennyiben kérdése lenne jelen közleményünkhöz kapcsolódóan, kérjük, írja meg nekünk, és kollégánk megválaszolja kérdését.
Szedik Anikó elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Szedik Anikó a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
Az alábbiakban olvashatja Szedik Anikó adatkezelési gyakorlatát.
- Az adatkezelő
Név: Szedik Anikó
Székhelye: 1016 Budapest, Berényi utca 8. 1. em. 1.
Cégjegyzékszám/Nyilvántartási szám: 56977752
Adószám: 58481158-1-41
Központi ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36 70 637 1111
E-mail: ovitanc@gmail.com
Posta cím: 1016 Berényi utca 8. 1. em. 1.
- Fogalmak, adatkezelési alapelvek
Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja.
Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel.
Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható.
Különleges adat: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adat, a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adat, az egészségügyi adat és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adat.
Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés.
Nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele.
Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele.
Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk nem lehetséges.
Az érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez.
Adatvédelmi incidens: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.
- Adatkezelési tevékenységek megjelölése
A személyes adatok védelmével kapcsolatos előírások kizárólag a természetes személyekre vonatkoznak, tekintettel arra, hogy a személyes adatok is kizárólag természetes személyek vonatkozásában értelmezhetőek. Ennek értelmében a jelen Adatkezelési Tájékoztató kizárólag természetes személyek személyes adatainak kezelésére terjed ki.
Az adatkezelő az oldal használata során csak olyan személyes adatot rögzít, melyeket a felhasználó önkéntesen ad meg. Az Ovitánc (vagy Szedik Anikó) nem kezel különleges személyes adatot.
Amennyiben az érintett jelentkezik Szedik Anikó által szervezett programokra –így különösen a nyári táborra vagy tánctanfolyamra –, abban az esetben a felek közötti szerződés megkötéséhez, valamint a szolgáltatás nyújtásához az alábbi személyes adatok megadása szükséges:
- résztvevő neve,
- résztvevő születési időpontja,
- résztvevő óvodája vagy iskolája,
- résztvevő születési helye,
- résztvevő allergiája,
- résztvevő TAJ-száma,
- szülő neve,
- szülő mobiltelefonszáma,
- szülő e-mail címe,
- számlázáshoz szükséges adatok: számlázási név és cím.
- Az adatkezelés jogalapja, célja, és időtartama
Az adatkezelés jogalapja a GDPR 6. cikk e) pontja, tekintve, hogy az adatkezelés közérdekű illetve az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges. Jelen Adatkezelési Tájékoztató megfelel az alábbi jogszabályi követelményeknek:
- a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendeletben (a továbbiakban: GDPR);
- információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény;
- az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során az Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény;
- az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény;
- az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
- 29-es cikk szerint létrehozott Adatvédelmi Munkacsoport iránymutatásainak;
- a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság ajánlásainak.
Az adatok kezelésének célja az Ovitánc szolgáltatásainak nyújtása; táborokra és tánctanfolyamokra való jelentkezés rögzítése, valamint a programokról, hírekről való későbbi tájékoztatás. A tánctanfolyamokra és táborokra történő jelentkezés feltétele a jelentkezési lap kitöltése, melynél az adatkezelő adatokat kérhet a felhasználótól. A jelentkezés feltétele az Általános Szerződési Feltételek, valamint a jelen Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak elfogadása. A jelentkezés során megadott adatok kezelésének az időtartama a szolgáltatás igénybevételének megszűnésétől (a tanfolyamok és a táborok lezárultától) számított öt év, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás megszűnését követően ennyi időn belül merülhet fel polgári jogi igény.
- Adatfeldolgozók megjelölése
Az adatkezelő a felhasználók részére kiállított számlák elkészítéséhez online számlázói szolgáltatást vesz igénybe. Ehhez a szolgáltatáshoz az adatkezelő az alábbi adatfeldolgozó segítségét veszi igénybe. Az adatfeldolgozó adatai:
Neve: Octonull Kft.
Székhelye: 1133 Budapest, Árbóc utca 6
Elérhetősége: hello@billingo.hu
A Billingo, mint a felhasználók által igénybe vett adatfeldolgozó megfelelő garanciákat nyújt a GDPR Rendelet követelményeinek való megfelelésre, és az érintettek jogainak védelmét biztosító, megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtására.
- Adatbiztonsággal kapcsolatos tájékoztatás
A cég üzemeltetője mindent megtesz annak érdekében, hogy a fent említett jogszabályoknak megfelelően gondoskodjon az adatok biztonságáról. Ennek megfelelően Szedik Anikó nem adja el, nem adja bérbe és semmilyen formában nem bocsájtja rendelkezésére a felhasználókra vonatkozó információkat más cégeknek, illetve magánszemélyeknek, és nem vállal kiküldést külső cégek vagy személyek számára vagy nevében; kivéve ez alól a számviteli kötelezettség teljesítéséhez szükséges adatszolgáltatást. A felhasználók által megadott személyes adatokhoz, valamint a technikai működés miatt automatikusan megismert adatokhoz kizárólag az adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvényben előírt, kötelező adattovábbításokra.
Az adatkezelő köteles megfelelő biztonsági intézkedéseket tenni az automatizált adatállományokban tárolt személyes adatok védelme érdekében a véletlen vagy jogtalan megsemmisítés, vagy véletlen elvesztés, valamint a jogtalan hozzáférés, megváltoztatás vagy terjesztés megakadályozására.
Az adatkezelőnek az adatok biztonságát szolgáló intézkedések meghatározásakor és alkalmazásakor tekintettel kell lenni a technika mindenkori fejlettségére. Az adatkezelő értesíti a felhasználót bármely olyan változásról, amely lényeges változást okoz a szolgáltatás vagy az adatkezelés módjában.
- Érintett jogaival kapcsolatos tájékoztatás
A felhasználókat az alábbi jogok illetik meg:
- tájékoztatás az adatkezeléssel kapcsolatos körülményekről (előzetes tájékoztatáshoz való jog és hozzáférési jog gyakorlása);
- a személyes adatok helyesbítésének vagy – a jogszabály szerint meghatározott esetekben – törlésének kérése;
- az adatkezelés korlátozásnak kérése;
- tiltakozáshoz való jog.
Az érintetti jogok gyakorlása iránti kérelmet az adatkezelő 2. pontban megjelölt elérhetőségeire lehet megküldeni. Az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a beérkezésétől számított egy hónapon belül dönt, és tájékoztatja az érintetett a kérelem nyomán hozott intézkedésekről, vagy amennyiben intézkedés nem történik, ennek okáról, a felügyeleti hatósághoz panasz, illetve a bírósághoz jogorvoslat benyújtásának lehetőségéről.
Amennyiben az érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy túlzó, az adatkezelő díjat számíthat fel vagy megtagadhatja az intézkedést.
Az adatkezelő e tájékoztatás közzétételével intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintett részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, a GDPR 13. cikke által meghatározott minden információ a rendelkezésére álljon.
Az érintett személyazonosságának igazolását követően jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon a személyes adatainak kezeléséről.
Az érintett kérheti, hogy az adatkezelő helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan adatot.
Az érintett jogosult arra, hogy indokolt kérelmére az adatkezelő késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatot. Az adatkezelő köteles törölni a személyes adatot, amennyiben:
- a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat kezelték;
- az érintett visszavonja a hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
- az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
- a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell.
Az érintett nem gyakorolhatja a törléshez való jogát többek között abban az esetben, ha az adatkezelés:
- a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése céljából,
- jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez szükséges.
Az érintett jogosult arra, hogy indokolt kérelmére az adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha:
- az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát (amíg az adatkezelő ellenőrzi az adatok pontosságát);
- az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését;
- az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;
- az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen (amíg az adatkezelő el nem bírálja a tiltakozás iránti kérelmet).
A korlátozás ideje alatt a személyes adatokat tárolás kivételével többek között csak az érintett hozzájárulásával vagy jogi igények érvényesítéséhez kapcsolódó adatkezelés esetén lehet tovább kezelni.
- Adatvédelmi tisztviselő elérhetőségei
- Jogorvoslati lehetőségekkel kapcsolatos tájékoztatás
Kérjük a felhasználót, hogy ha úgy érzi, hogy Szedik Anikó megsértette a személyes adatok védelméhez fűződő jogát, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén, hogy az esetleges jogsértést orvosolhassuk.
Telefonszám: +36 70 637 1111
E-mail: ovitanc@gmail.com
Posta cím: 1016 Budapest, Berényi utca 8. 1. em 1.
Ha Önt a személyes adatai kezelése során jogsértés éri, polgári pert kezdeményezhet. További információt és a törvényszékek elérhetőségét az alábbi linken tekintheti meg: http://birosag.hu/torvenyszekek
Az érintettek továbbá kérhetik a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) segítségét is.
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Telefon: +3613911400
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Honlap: www.naih.hu
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a rendezvény, délutáni kulturális szakkör és nyári táborszervező szolgáltatást nyújtó Szedik Anikó egyéni vállalkozó (továbbiakban: „Szervező”) és a szolgáltatást igénybe vevő, eseményeken részt vevő személy (továbbiakban: „Jelentkező”) közötti szerződés általános feltételeit.
Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi azon megállapodásoknak, amely az online regisztrációs űrlap (Google) kitöltésével, és annak visszaigazolásával a Szervező és a Jelentkező között jön létre. Figyelemmel arra, hogy a szerződések kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, így a Szervező és a Jelentkező között online szerződés jön létre, mely nem minősül írásbelinek. A szerződés nem kerül iktatásra, és utóbb nem hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve a magyar. A Szervező semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
A mindenkor hatályos ÁSZF az online regisztrációs űrlapon teljes terjedelmében megtekinthető, továbbá megküldésre kerül a visszaigazoló levél mellékleteként.
1.Általános adatok, információk
1.1. Szervező:
Szedik Anikó EV – Szedik Anikó
székhelye: 1016 Budapest, Berényi utca 8. 1. em. 1.
nyilvántartási száma: 56977752
adószáma: 58481158-1-41
e-mail címe: ovitanc@gmail.com
telefonszáma: +3670 6371111
Tárhely szolgáltató: Tárhely.Eu Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
székhelye: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241
nyilvántartja: a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Cg. 01-09-909968 szám alatt
2. A Szervező által kínált szolgáltatások
2.1. A Szervező szolgáltatása az alábbiakat tartalmazza:
- kulturális szakkörök megtartása
- rendezvény helyszínének kiválasztása
- rendezvény programjainak megszervezése
- étkeztetés szervezése
A Szervező tevékenysége nem minősül sem utazásszervezői, sem utazásközvetítői tevékenységnek. A Szervező utazási szolgáltatásokat nem nyújt, és nem közvetít.
A rendezvényen való részvétel feltétele:
- a teljes részvételi díj kiegyenlítése a regisztrációt követően
3.Jelentkezés menete, visszaigazolása, és az ehhez kapcsolódó adatbiztonsági kérdések
3.1. A Szervező a rendezvényeket, eseményeket a Facebook, Instagram oldalán és weboldalán teszi közzé, és hirdeti. A jelentkezéshez szükséges online űrlap eléréséhez szükséges link a Facebook, Instagram bejegyzés leírásában vagy weboldalon található meg.
3.2. A Jelentkező az online űrlap teljes körű kitöltésével tud jelentkezni. Az online űrlap tartalmazza az esemény fontos részleteit: időpontot, helyszínt, étkeztetéssel kapcsolatos információkat, a tábor részvétel díját, .
3.3. A jelentkezéshez megadni szükséges a Jelentkező számlázási nevét, számlázási címét, telefonszámát, és e-mail címét, honnan értesült az eseményről. A jelentkezés elküldéséhez a Jelentkezőnek el kell fogadnia az Adatkezelési tájékoztatót, és az Általános szerződési feltételeket, és a Jelentkezőnek nyilatkoznia kell továbbá, hogy a jelentkezés elküldése előtt az adatokat ellenőrizte, és azok helyesek. A jelentkezést követően a Jelentkező az űrlapon az adatbeviteli hibákat nem tudja javítani, az adatok helyességéért a Jelentkező felel. Amennyiben az adatokban a Jelentkező hibát észlel a jelentkezés elküldését követően, azt köteles e-mailben, vagy telefonon haladéktalanul jelezni a Szervező felé, és a Szervező a hibákat haladéktalanul javítja. A Szervező a jelentkezés elküldését megelőzően tájékoztatja a Jelentkezőt, hogy a jelentkezés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik.
3.4. A Jelentkezőnek lehetősége van továbbá feliratkozni e-mail hírlevélre, és/vagy SMS értesítésre, melyben a Szervező tájékoztatja a Jelentkező a jövőben szervezésre kerülő eseményekről.
3.5. A jelentkezést a Szervező azonnal, de legkésőbb 48 órán belül igazolja vissza automatikus üzenetben. A megrendelés visszaigazolásával jön létre a szerződés a Szervező és a Jelentkező között a rendezvény részvételére vonatkozóan. A visszaigazolás tartalmazza az esemény részleteit, továbbá a választható fizetési módokat (készpénz, átutalás), valamint a szálláshely lefoglalásához szükséges adatokat (szálláshely nevét, számlaszámát). A jelentkezés akkor válik véglegessé, amennyiben a jelentkezés visszaigazolást követő 5 munkanapon belül a Jelentkező megfizeti a részvételi díjat a Szervezőnek. Amennyiben a Jelentkező a részvételi díjat a szerződéskötéstől számított 5 munkanapon belül nem fizeti be, a jelentkezését törölheti a Szervező, és úgy tekinti, hogy a szerződéstől elállt.
4.Díjak, fizetési feltételek, számlázás
4.1. A feltüntetett díj tartalmazza a rendezvényen való részvétel díját, a foglalkozások és az étkeztetés költségét. A feltüntetett részvételi díj az ÁFA összegét nem tartalmaz, a Szervező alanyi áfamentes.
4.2. A rendezvényen való részvétel díja készpénzben vagy banki átutalással teljesíthető. Átutalás fizetési mód esetén a Szervező az összeg beérkezését követő 8 napon belül kiállítja, és megküldi a teljesítést nem igénylő számlát.
5.Szavatosság, felelősségi szabályok
A Szervező szolgáltatása kizárólag a 2.1. pontban részletezett szolgáltatásokra terjed ki. A Jelentkező saját felelősségére, és megfelelő egészségügyi állapotban vesz részt a rendezvényen, programokon, és rendelkezik aktív “TAJ” kártya, azaz társadalombiztosítással. A Szervező nem vállal felelősséget a rendezvény időtartama alatt bekövetkező sport- és egyéb sérülésekért, egészségromlásért, balesetért.
A kellékszavatosságra vonatkozó tájékoztatást, a Jelentkező ezzel kapcsolatos jogait, valamint a Szervező kötelezettségeit a jelen ÁSZF 1. sz. melléklete tartalmazza. A Szervezőt termékszavatossági, jótállási kötelezettség nem terheli. A szolgáltatás természeténél fogva hibás teljesítés esetén kijavítás, és kicserélés nem követelhető.
6.Lemondás, szerződésmódosítási feltételek, egyéb részvételi feltételek
6.1. A szerződés megkötésének napjától (azaz a jelentkezés visszaigazolásának napjától) számított 14 nap elteltével a szerződéstől való elállásra, felmondásra egyik félnek sincs joga. A részvételi díjat a Jelentkezőnek 14 napos határidő elteltével nem áll módjában visszakérni. Amennyiben a Jelentkező mégsem tud, vagy nem kíván részt venni a rendezvényen lehetősége van a szerződést, és a részvétel jogát harmadik félre átruházni, ehhez a Szervező hozzájárulását adja, amennyiben a szerződés átruházás 3000 Ft összegű adminisztrációs költségét a Jelentkező megfizette. Amennyiben a Jelentkező helyett más személy venne részt az eseményen, a Jelentkező, és a helyette érkező személy azt legkésőbb a rendezvény kezdő időpontját megelőző munkanapon jelezheti a ovitanc@gmail.com e-mail címen.
6.2. A Szervező fenntartja a programváltoztatás, oktatók, és azok létszámának változtatásának jogát.
6.3. A Szervező jogosult továbbá arra, hogy a szerződéskötéskor előre nem látható, ellenőrzési körén kívül eső körülmények (vis maior) esetén akár a rendezvény helyszínét, akár annak időpontját megváltoztassa. A Felek vis maiornak tekintik különösen az alábbiakat: természeti katasztrófa (földrengés, tűzvész, járvány, stb.), bizonyos politikai-társadalmi események (háború, forradalom, stb.), teljesítés akadályozó állami-hatósági intézkedések, járvány okán bevezetett közegészségügyi, így különösen járványügyi intézkedések, korlátozások. Tekintettel arra, hogy a helyszín módosítására csak alapos okkal kerülhet sor, a helyszín módosítására hivatkozással a Jelentkező nem jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani.
A rendezvény időpontjának módosítása esetén a Jelentkező a módosításról szóló e-mailben történő tájékoztatást követő 8 napon belül jogosult, a ovitanc@gmail.com e-mail címre közölt nyilatkozatával elállni/felmondani a szerződést.
6.4. A Szervező jogosult a rendezvényről, az eseményen résztvevőkről kép- és hangfelvételt (fénykép, videó) készíteni. A felvételek tömegfelvételnek minősülnek, azaz a résztvevők egyéni hozzájárulására nincs szükség.
6.5. A Jelentkező a rendezvényen köteles betartani a társas érintkezés általános szabályait (etikett). Amennyiben a Jelentkező olyan magatartást tanúsít, amely alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást, riadalmat, félelmet keltsen, más résztvevők becsületét sérti, a Szervezőnek jogában áll az eseményről azonnali hatállyal kizárni a Jelentkezőt, és eltiltani a rendezvény eseményein való további részvételtől a részvételi díj visszatérítése nélkül.
6.6.A rendezvény helyszínén termék, szolgáltatások árulása, reklámozása tilos! Ennek megsértése esetén a Szervező a Jelentkezőt jogosult azonnali hatállyal kizárni az eseményről, eltiltani a rendezvény eseményein való további részvételtől, a részvételi díj visszatérítése nélkül.
6.7. Jelentkező tudomásul veszi, hogy részvétele a rendezvény idejében hatályos egészségügyi és járványügyi szabályok betartásával lehetséges. Ennek elmulasztása esetén Szervező sem anyagi, sem egyéb felelősségre nem vonható.
7.Elállás/Felmondási jog
Jelentkező jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől a jogszabályban meghatározott határidőben. Az elállási határidő a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének (jelentkezés visszaigazolásának) napjától számított tizennégy nap.
Az elállási jog/felmondási jog az Elállási/Felmondási nyilatkozattal (ÁSZF 2. sz. melléklet) vagy a Jelentkező egyértelmű, egyoldalú nyilatkozatával gyakorolható. Amennyiben a Jelentkező a szerződéskötést követő 5 munkanapon belül nem fizeti meg a részvételi díjat, a Szervező a jelentkezést törölheti, és úgy tekinti, hogy a Jelentkező elállt a szerződéstől.
Az elállásról/felmondásról szóló nyilatkozatát a Jelentkező írásban köteles a Szervező részére megküldeni ovitanc@gmail.com e-mail címre.
Amennyiben a Jelentkező az elállási/felmondási nyilatkozatot a fenti email címre küldi meg, úgy a Szervező az elállási/felmondási nyilatkozat megérkezését emailben igazolja vissza a Jelentkező részére.
8.Panaszok, jogorvoslat
Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok Szervezőnél, a panaszügyintézés menete
Elektronikus levelezési cím: ovitanc@gmail.com
Természetes személy Jelentkező a szerződés megkötésével, a Szervező tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a fent meghatározott elérhetőségeken. Szervező a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Jelentkező a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Jelentkező a panaszt írásban jelentette be, úgy a Szervező a panaszt 30 napon belül válaszolja meg. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
9. Jogorvoslat
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerint fogyasztónak minősülő Jelentkező a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.
Szervező székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület
Levelezési cím:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: (1) 488-2131
Fax: (1) 488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
A további Békéltető testületek elérhetősége az ÁSZF 3. sz. mellékletében található.
Online vitarendezési platform
Amennyiben a Jelentkező panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, úgy az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.
10. Személyes adatok kezelése, hozzájárulás az adatkezeléshez
A Szervező által kezelt személyes adatokkal összefüggő tájékoztatást az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza.
11. ÁSZF módosítása
Szervező jogosult az ÁSZF-et bármikor módosítani. Az adott szerződésre minden esetben a jelentkezéskor hatályos ÁSZF vonatkozik. A Jelentkező a módosítás hatálybalépését követő újabb jelentkezés leadásával fogadja el a módosított ÁSZF-et.
12.Vegyes rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
13. Mellékletek
- sz. melléklet: A kellékszavatosságról szóló mintatájékoztató
- sz. melléklet: Elállási/felmondási nyilatkozat minta
- sz. melléklet: Békéltető Testületek elérhetősége
Hatály: 2022.01.01.
1.sz. melléklet
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató
- Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?
A Szervező hibás teljesítése esetén Ön a Szervezővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.) szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. – a szolgáltatás természeténél fogva nem kérhető!
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
A Szervezővel szemben érvényesíthető a kellékszavatossági igény.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szervező nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Jelentkező köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2.sz. melléklet
Elállási/felmondási nyilatkozat minta
Címzett: Szedik Anikó EV
Email cím: ovitanc@gmail.com
Az elállási/felmondási nyilatkozat szövege:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék adásvételére/szolgáltatás ellátására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:
3.sz. melléklet
Békéltető Testületek elérhetősége
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. vagy 6001 Kecskemét Pf. 228. Tel.: 76/501-525, 501-532 Fax: 76/501-538 Mobil: 70/7028-403, E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu |
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefon: (56) 510-610 Fax: (56) 370-005 E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu |
|
Baranya Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. vagy 7602 Pécs, Pf. 109. Telefon: (72) 507-154 Fax: (72) 507-152 E-mail: kerelem@baranyabekeltetes.hu |
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefon: (34) 513-010 Fax: (34) 316-259 E-mail: bekeltetes@kemkik.hu |
|
Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület Levelezési cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefon: 06-66-324-976 Fax: 06-66-324-976 E-mail:bekeltetes@bmkik.hu; |
Nógrád Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 E-mail cím: nkik@nkik.hu |
|
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület Levelezési cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefon: 06-46-501-091, 501-870 Fax: 06-46-501-099 E-mail: bekeltetes@bokik.hu www.bekeltetes.borsodmegye.hu |
Pest Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240. Telefon: 06-1-269-0703 Fax: 06-1-269-0703 E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu |
|
Budapesti Békéltető Testület Levelezési cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefon: (1) 488-2131 Fax: (1) 488-2186 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu |
Somogy Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefon: (82) 501-000 Fax: (82) 501-046 E-mail cím: skik@skik.hu |
|
Csongrád Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszám: (62) 554-250/118 mellék Fax: (62) 426-149 E-mail: info@csmkik.hu |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefon: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax: (42) 420-180 E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu |
|
Fejér Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefon: (22) 510-310 Fax: (22) 510-312 E-mail: fmkik@fmkik.hu; |
Tolna Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefon: (74) 411-661 Fax: (74) 411-456 E-mail cím: kamara@tmkik.hu |
|
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218 E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu |
Vas Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefon: (94) 312-356 Fax: (94) 316-936 E-mail: vmkik@vmkik.hu |
|
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745 Fax: 06-52-500-720 E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu |
Veszprém Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefon: (88) 814-111 Fax: (88) 412-150 E-mail info@bekeltetesveszprem.hu |
|
Heves Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 3300 Eger, Faiskola út 15. vagy 3301 Eger, Pf. 440. Telefon: (36) 416-660/105 mellék Fax: (36) 323-615 E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu |
Zala Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefon: (92) 550-513 Fax: (92) 550-525 E-mail: zmkik@zmkik.hu; |